Monday, December 27, 2010

Θα σας διάθεσε με Twitter οπαδούς;

Όλοι είναι τρελό σχετικά με το κοινωνικό δίκτυο, ιδίως σχετικά με την Twitter. Βλέπω πολλά άτομα έχουν ήδη freaked σχετικά με αυτό το πράγμα Twitter. Έτσι freaked ότι ακόμη και επιτρέπουν τους Twitter προφίλ για να μετατραπεί μια κυκλωμάτων εμπορίας. Κάνουν. Έχω δει μερικές δημοφιλή bloggers διάβασα από καιρό σε καιρό να πωλούν διαφημιστικό μηνύματα για Twitter. Τους καταχωρήσετε τα πράγματα σχετικά με το δικτυακό τόπο του διαφημιζομένου τους, των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών και το μήνυμα φτάσει σε όλους τους οπαδούς.

Twitter καθίσταται ισχυρά μέσα ενημέρωσης (βλέπε "Πώς εταιρείες πρέπει να προσέγγισης η νέα Twitter Advertising μοντέλου" "Twitter προβιβάστηκε Tweets είναι Live"). Διερωτώμαι ωστόσο πώς οι χρήστες των μικρο-blogging πλατφόρμα θα ανταποκριθεί με την εξέλιξη των commercializing της υπηρεσίας. Δεν νομίζω ότι οι περισσότεροι από αυτούς θα απολαμβάνουν ανάγνωση διαφημιστικά μηνύματα που καταχωρήθηκαν από την λεγόμενη "φίλοι".

Αλλά μπορεί να κάνω λάθος. Υπάρχουν υπηρεσίες όπως η uSocial.net που προσφέρει να σας στείλει 1.000 Twitter οπαδούς και για να σας κάνει μια "Rockstar" στο Twitter. Εγώ δεν θα τοποθετήσετε ένα στοίχημα ότι η δραστηριότητα είναι αργή για αυτήν την εταιρεία και άλλων που προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες εμπορίας.

Θα μπορούσατε ίσως να περάσετε $100 για να λάβετε 1.000 οπαδούς, οι οποίοι θα Φύγε λίγο μετά ήρθαν. Και πώς θα βεβαιωθείτε ότι αυτά μια πραγματική τον άνθρωπο, δεν ψεύτικες λογαριασμών που δημιουργούνται για το σκοπό εμπορίας. Αλλά μπορεί να κάνω λάθος! Έτσι αν έχουν ήδη δαπανηθεί για την υπηρεσία αυτή, μοιραστείτε την εμπειρία σας και πείτε μου έκανε αξίζει να τα χρήματα και το χρόνο που αναλώσατε;

Ωστόσο η όταν πρόκειται για online διαφήμιση, πρέπει να ομολογήσω ότι οποιαδήποτε στρατηγικές έξυπνη διαφήμιση που βασίζεται σε στόχευση ορισμένων ομάδων χρηστών μέσω διαφημίσεις με βάση τα συμφραζόμενα θα έχουν μια μεγάλη επιτυχία για Twitter.

Αλλά είστε βέβαιοι ότι θέλετε να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας Twitter για μια πινακίδα;

Γράφει ο D.Avramov · Filed Under Marketing & PR

No comments:

Post a Comment